Byvandring

Nok en  onsdagstur er over, denne gangen med 11 blide nordmenn og en svenske. Hvis du synes du kjenner igjen fem av dem fra mandagens tur til Douliana, så stemmer det. Trofaste Heidi kom med den samme gjengen av familiemedlemmer pluss en til, Grete.
Grete,Elin,Heidi,Rune,Ingrid,Anita,Mona,Kjersti,Jens,Anne Torill,Ola og Marita.

I tillegg kom svenske Marita som er fastboende, og har vært med på byvandring før med den svenske foreningen, med sin norske venninne Mona, Kjersti og Ola, Jens og Anne Torill.
på muren,

Det er jo en glede for meg og treffe på gamle kjenninger som Heidi, som støtter mine turer, og bli kjent med nye mennesker. Anne Torill fortalte med at hennes søster leser bloggen ivrig og tipset dem om bloggen. De fikk tatt seg en byvandring før henne, så her er en liten hilsen til henne!!

Det var den siste dagen med varme og vi svettet litt i begynnelsen av turen, men heldigvis blåste det opp etterhvert. Det er inspirende og morsomt  for meg når det kommer folk til turene, og når jeg snakker med noen som leser bloggen og som setter pris på den. Det er jo ofte jeg tenker at jeg slutter både med blogg og turer, men så kommer disse hyggelige menneskene og inspirerer meg, så, ja jeg fortsetter!!


Vi hadde Trøndelag,halve gruppen, Nord Norge, Mona, Sverige, og Østlandet representert, slett ikke verst synes jeg. Liker mangefold. Det er artig når vi spiser og prater om hjemstedene og sammenligner. Gudbrandsdalen ble representert ved Ann- Torill og mannen. Hos dem snødde det på onsdag!
9 av de 12 ble med på tavernaen denne gangen.
hos Bourbou i Splantzia,
Nå har jeg snart Halepatur og gleder meg. Heldigvis er temperaturen sunket betraktelig og det blåser deilig vind. Hvis noen vil være med på turene, møt opp på kontoret til GS onsdag eller fredag klokken 17, eller meld deg på til mandagsturene Douliana- Almirida. Vi har tre påmeldte til 2.10. Håper på flere!
 Travel uke denne, har også mye besøk nå, spredd rundt i området.
Havna var forøvrig full av folk denne formiddagen, og statsminister Tsipras er på besøk i byen i dag, mye politi over alt.
i forbindelse med statsministerens besøk,

mye folk i havna.
Jorgos dro avgårde på motorsykkeltur i morges, og skal være borte i tre dager. Alene hjemme,en sjeldenhet her, Jorgos drar sjeldent bort uten meg. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hjemme igjen.

Nyheter

Siste dagene i mars

Spilia

Aprilsøndag i havna

Nyheter

Imbros ravinen

Småprat

Hippiene på Matala stranda.

Det greske alfabetet.