Årets første Halepatur


Halepa,
I dag hadde jeg årets første Halepatur. Jeg hadde med fire amerikanere som bor i Tyskland og er her på en firedagers tur. De bor nede i havna og har vært med GS Tours rundt på vinsmaking og på tur i Apokorona. De ville gjerne ha en Halepatur etter Apokorona 7 villages som turen heter.
Splantzia sett fra Halepa,
det er vakkert i Halepa,

fra Tambakaria,
Det regnet hele dagen i går, og en Halepatur var umulig, men i dag var det opphold.
fire venner i Halepa,
Disse vennene var glade for å gå litt etter å ha blitt kjørt rundt hele dagen med Dimitris og besøkt mange landsbyer.
besøk i Agia Magdalena,

mye som skal fotograferes,

litt kaldt,



utsikt til Theodorou,

frukttre i blomstring,

sitrusfrukt overalt,
De var så imponerte over øya på denne tiden av året, og siden de bor i Tyskland, synes de ikke det gjorde noe med litt regn i går.















solnedgang,

tilbake til Koum Kapi,

Jeg er klar til å gå turer når som helst, men i år har jeg bestemt at jeg ikke går Halepaturer hver uke på en spesiell dag. Det har vært altfor liten interesse, og jeg har sittet å ventet hver fredag. Altså i 2018, kan dere melde i fra til kontoret at dere vil ha Halepa tur eller kontakte meg. Vi avtaler dermed dag og tid. Jeg elsker turene til Halepa, men vi legger altså om programmet litt. Dessuten vil jeg gjøre det samme med byvandringene i juli og august. Jeg kommer til å legge om ruten på byvandringene som jeg gjør hvert år, så blir det mer spennende.Turene går som vanlig på onsdager, bortsett fra juli/august, da bestiller dere turer gjennom kontoret.
Douliana/Almirida turene går som vanlig på mandager, hvis det er mange nok påmeldte.
Programmet kommer senere, men jeg er klar året rundt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kathara Deftera i Nea Hora

Siste dagene i mars

Småprat

Spilia

Nyheter

Hippiene på Matala stranda.

25. mars Hellas nasjonaldag

Nyheter

Imbros ravinen

25.mars gresk nasjonaldag